maandag 4 augustus 2008

Heimwee

Alles is heimwee, dat is een regel van Toon Hermans, geloof ik. Nou vannacht heb ik gedroomd van onze fantastische vakantie van 1999. Toen zijn we met Zustertjen en Hubbie, naar Ierland geweest. Nou was die droom natuurlijk niet toevallig, want gisteren zijn we bij Zustertjen geweest en hebben de foto's, heel veel foto's van hun vakantie gezien. Waar zijn zij naartoe geweest??? Ierland. Ook naar sommige plaatsen waar wij in '99 zijn geweest. Het kasteel van Portumna is nog steeds niet klaar, al is er wel veel gebeurd. Dromen over verbrandde chips, salt and vinegar chips brand geweldig in de open haard, veel eten en heel veel gezien. Begraafplaatsen is nog steeds een tic van Zustertjen, maar zo'n mooie foto als wij hebben van toen, heb ik niet gezien, op dat plaatje klopt gewoon alles, het is mijn mooiste foto in het hele grote album dat wij hebben van die vakantie. Zij hebben het geweldig gehad, en ik heb er weer een mooie droom aan overgehouden.

4 opmerkingen:

Zustertjen zei

Ik was al bang dat het teveel van het goede zou zijn, maar van jou mocht ik ze niet sneller doorzappen. Heerlijk hebben we het toen gehad he, wij nu ook hoor, maar toch!!
Ach we komen gewoon weer een keer naar Spanje.

sunseekers zei

@ yesyesyesyesyesyesyes, en niet te lang wachten.En het was niet teveel, zulke foto's kun je niet vaak genoeg zien.

Anoniem zei

Alles is heimwee, wolken en water, naar vroeger naar later.......enz. is inderdaad van Toon Hermans.
Wat een prachtig filmpje over Ierland, kan me voorstellen dat je naar zo'n land heimwee hebt.
Trouwens je koper komt zelfs via je weblog glimmend over dus hoera voor Brasso ( en jou ). xxx Annemiek

De Globetrotters zei

ma keem was ook op je blog, leuk hoor