maandag 25 augustus 2008

Het seizoen is weer begonnen.



Eindelijk, na een natte en voor ons koude zomer was het vanavond eindelijk weer zover Goede Tijden Slechte Tijden is er weer. Vanaf het allereerste begin heb ik het al gevolgd en ik moet bekennen dat ik niet graag een aflevering wil missen. Zoals mien moat verslingerd is aan alles wat met fietsen te maken heeft, zo graag kijk ik naar De soap. Ik vind het harstikke spannend op het moment, al was het afgelopen seizoen niet het meest spannende van de laatste jaren, maar het zal voor de schrijvers ook niet meevallen om het allemaal in elkaar te laten passen. Dus vanaf nu zit ik weer voor de kijkkast om 8 uur.

3 opmerkingen:

Zustertjen zei

och hemel, nou veel plezier. Het is je gegund.

Anoniem zei

Ja het zal wel stil worden op straat hahahaha.Veel plezier met je zeepie!!! xxx Annemiek

Smitsky zei

GTST heb ik echt niets mee, komt vast omdat wij in de beginperiode nog geen schotel (en dus geen RTL) hadden. Maar waar ik wel naar uitzie is Expeditie Robinson en het Blok.