zaterdag 23 augustus 2008

Nieuwsgierig


Wat zou er allemaal al zijn gebeurd de afgelopen 2 weken. Nichtje en vriend zijn al 2 weken in Frankrijk. Deels om vakantie te houden met de familie van vriend en deels om weer het een en ander aan te pakken. Ik ben heel benieuwd wat er is gedaan. Misschien hebben ze weer een deel hooi en stront vrij gemaakt. Ze zeiden voor ze weggingen dat het de bedoeling zou zijn om de eerste logeerkamer zover klaar te maken dat zij er zelf zouden kunnen slapen en er een tijdelijke relaxkamer van te maken om te kunnen ontspannen als ze moegestreden zouden zijn. En moe zullen ze wel zijn als ze weer thuis komen. Het plan is dat ze woensdag weer hier zijn. De laatste keer dat ze terug kwamen van Frankrijk waren ze helemaal kapot, maar wel heel voldaan over de vorderingen. Het word vast heel erg mooi, gezien de ervaringen die wij hebben met het verleden, alleen hoop ik dat hun adem lang genoeg is.O, trouwens deze foto is speciaal voor medeblogster Rue de Bouzy, kan ze zien hoe onze stapel oude stenen er (nu nog) uitziet.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi hoi
Eindelijk al die fransosen de deur uit gewerkt, zie ik een frans huis. Dat is even schrikken!!
Nee hoor, ziet er mooi uit, leuk
"vakantie-adres". Zie jullie vrijdag, kunnen we bijpraten. xxx

Zustertjen zei

ik vind het nu al mooi

Rue de Bouzy zei

Hoezo stapel oude stenen. Nu zie ik pas hoe het er echt uit ziet.
Mooi dus.
En een stukkie groter he. Dus dat wordt nog een heel werk. :)

Rue de Bouzy zei

Oh ja, mooie zonnebloem trouwens.