vrijdag 13 juni 2008

Ach wat zielig

Doet mien moat zo zijn best om fit en gezond te blijven, heb je zoiets.
Wat is er gebeurd????
Gisteren is hij zijn normale rondje op de fiets weggeweest en is hij door een of ander beest, dwars door zijn fietsbroek heen, in zijn been gestoken. Bij thuiskomst was er bijna niets van te zien, het enige wat er te zien was, was een soort blaasje met een vloeistof erin, een beetje als een blaartje, maar dan anders. Dus ik mijn alcohol(medicinale 70%) uit de kast met een watje, en het blaasje netjes en steriel kapot gemaakt (lekker) daarna er niets meer aangedaan, en er was ook niets te zien verder. Vanmorgen was er ook nog niet zo veel aan de hand, maar hij zou niet gaan fietsen vanmorgen. Ik wel lopen, dus toen ik thuis kwam om 3 uur, zag het er zo uit. Het voelt ook heel heet, dus heb ik gezegd dat hij er een coldpack op moest leggen. Daar zit hij nu mee op zijn been en het branderige gaat er nu een beetje uit. Maar hopen dat zijn poot er niet af hoeft.Voor de kijkers, het is zijn linkerbeen.

3 opmerkingen:

Zustertjen zei

Krengerige rotbeesten. Ik kan erover meepraten. Maar het is wel handig als hij de rest van het jaar kortere broekjes aandoet.
Hihihihihihi. Lijkt wel of hij in de chocoladeval heeft gestaan.

Smitsky zei

Och jee, het is wat met die enge beesten. Je weet nooit wat je kunt oplopen...

Moet zusje wel gelijk geven, even bij bruinen hoor....

sunseekers zei

@ Hallo dames, normaal ben ik de enige die dit ziet, dus ik snap niet waar jullie je tegenaan bemoeien hahahahaha