zaterdag 7 juni 2008

Werk

We weten inmiddels dat wij dat een rot woord vinden, maar soms ontkom je er niet aan. Iets wat wordt gebruikt moet worden onderhouden.

Vandaag hebben mien moat en zijn maat de racefiets van moat een grote beurt gegeven. Allerlei onderdelen zijn vervangen, van ketting tot versnellingscassette en nieuwe remmen en kabels. Dus eigenlijk hebben ze alles vervangen behalve het frame.

Vanmorgen is ook de stofzuiger gestopt met werken, maar die was nog van mijn schoonmoeder geweest en de goede ziel is al een poosje niet meer onder ons, dus die heeft zijn geld wel opgebracht. Ik weet alleen nog niet of ik dit seizoen nog een nieuwe koop, of dat ik die van thuis meebreng, daar gebruik ik hem toch niet.
Het voordeel was, dat ik vandaag heel snel klaar was met WERKEN

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Werken? werken?

Ja, het is een rot woord! Lekker hoor, dat je dat niet meer hoeft

Anoniem zei

zeg naar tegen dien moat van je dat hij de fiets (en zichzelf) goed in shape moet houden. Ik kijk uit naar het gezamenlijke ritje!!
Groet, Erik