dinsdag 24 juni 2008

De klus is geklaard.


Zo, alles is klaar. Opgeruimd, schoongemaakt en naar de opslag of in de auto of in de caravan. Het enige wat nog buiten staat is een tafel met twee stoelen en een grote koelkast. Morgen hoeft er helemaal niets meer. Lekker nog een dagje hangen onder een boom, want de parasol staat boven de koelkast. Het is nu zo warm, dat de koelkast en de schaduw, onze grootste vrienden zijn. Ik tik dit stukje in de caravan met aan de schaduwkant alle ramen (3) open en de ventilator op 10 centimeter van mijn neus. We hebben net gedoucht en zijn alweer aan een douche toe. De laatste boodschappen hebben we gedaan, en ik vind dat ze de uitvinder van de airco een lintje moeten geven. Hoe we dat voorheen deden, weet ik gelukkig niet meer, het enige dat ik nog weet is dat we helemaal verlept waren als we uit de auto kwamen, nu wil je er de hele dag wel inzitten, maar we klagen niet hoor, het is hier heerlijk, en we zeiden afgelopen middag nog tegen elkaar dat we echt geen zin hebben om naar huis te gaan. Maar dan zien we alle familie en lieve vrienden ook niet, dus we komen eraan.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaja, nog een dagje onder de boomhangen en dan naar huus, kun je meteen merken dat je nog meer vrienden hebt dan een koelkast en de schaduw :-) :-). Het weer is nu aangenaam dus kom maar, kom maar.Rij voorzichtig en tot sinas, XXX Annemiek.

Smitsky zei

En natuurlijk wel even ons terras komen inzitten he? Jullie zijn hier ook altijd welkom!

Zustertjen zei

Kijk gaandeweg maak je vanzelf, zelfs op afstand,nieuwe vrienden.

Hihihihi.

Ik ben blij dat jullie weer eventjes in de buurt zullen zijn.

tottetotte


******************