vrijdag 6 juni 2008

De buit van een heel seizoen


Het is hier een sport om zoveel mogelijk "spullen" bij elkaar te vergaren. De buit van een seizoen uit eten gaan is binnen.
6 kettingen
6 armbanden
2 waaiers
1 fotoalbum
1 sleutelhanger
1 wekkertje
1 portemonnee
1 lippenstift met houder
Deze rommel krijg je hier als je naar de chinees gaat.
Ik snap zelf niet dat ik na het tellen van deze dingen, en dus zeker na het aantal maal dat wij dit seizoen uit eten zijn geweest toch nog 20 kilo ben afgevallen.
Ik weet wel, dat er thuis iemand heel erg blij is met weer een nieuwe voorraad prullaria, dus Marlene het komt eraan.

6 opmerkingen:

Smitsky zei

Nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe je dei 20 kilo eraf hebt gekregen...kookkunst van je moat?

sunseekers zei

@, ja, maar ook veel doorzettingskracht. En, trouwens mien moat had het er eerst aan gevoerd. HAHAHA.

Zustertjen zei

maatje 36 nu zeker?

sunseekers zei

@ nee schat, ietsiepietsie groter, maar niet veel

Smitsky zei

Nou, ik vind het superknap van je! Bij mij is er nu 8 af... maar (ssst)... Er mag nog zo'n 14 af....

Anoniem zei

Heel veel succes met het opruimen en eeb hele goede en gezellige terugreis gewenst. Laten jullie weten wanneer jullie thuis zijn? Nu nog naar Nederland maar ik denk de laatste keer, {snik..} want dan zal de reis terug toch naar LA DOUCE FRANCE gaan he? Heel veel liefs en tot horens.
Joep en Hetty.