donderdag 19 juni 2008

Verzamelen

De meeste verzamelingen zijn leuk. Wij hebben een vriendin die alles verzameld. Boeken,glazen,tin,kristal,zilver,serviesgoed uit de oude doos,dvd's,cd's en videobanden zowel vhs als video 2000. Zover gaat onze verzamelwoede niet. Mien moat spaart niets, hij bewaard gewoon alles. Ik verzamel hobby spullen voor de kaartenmakerij, maar dat verdwijnt weer. Toch begin ik me zo langzamerhand af te vragen hoe wij in hemelsnaam aan al die spullen komen, die nu een plekje moeten vinden. We maken drie bergen. Berg 1 gaat in de opslag. Daar kan dus alles naartoe wat we niet direkt nodig hebben. Berg 2 blijft op de camping en gaat dus op de 1 na laatste dag weg. Berg 3 moet mee naar Nederland. Op de foto staat de berg die mee moet naar Nederland. Gelukkig hebben we een grote bus waar alles met een beetje passen en meten in kan,Maarrrrrrrrrrrr in die bus moet eerst alles wat in de opslag moet. Want dat moet worden weggebracht.Dus staat alles doorelkaar en naastelkaar, We komen er wel, ik denk dat ik maar een andere hobby ga zoeken die minder ruimte inneemt.

6 opmerkingen:

Smitsky zei

In die berg zitten natuurlijk ook nog eens aardig wat flessen Whiskey verstopt??

Het lijkt de voorjaarsschoonmaak wel ;)

sunseekers zei

@ ja, en sigaretten,wijn,slippers en heel veel andere narigheid. De bus zit stampvol.

Zustertjen zei

Maar die vriendin, wie is dat. Ik dacht even dat ik het was, maar die VHS en 2000 heb ik al jaren geleden doorgeschoven dus ik zal die hamsteraar wel niet zijn.

Anoniem zei

Je zou als hobby ook alleen nog maar sudoku kunnen spelen en dan met potlood invullen heb je aan één boekje, een gummetje en een potlood genoeg.XXX Annemiek

sunseekers zei

@ zustertjen, denk je nou werkelijk dat er twee van jou zijn.

Smitsky zei

Is maar goed ook, dat er maar 1 zustertjen is ;)