dinsdag 3 juni 2008

Ge Nordic Walked



Vandaag naar het dorp gelopen op de zware bergschoenen en met de stokken. De ski's heb ik maar thuis gelaten, veel te warm en geen sneeuw.


Op woensdag is het markt in het dorp en de laatste paar weken gaan we, een vriendin, haar man en ik naar Guardamar met de benenwagen.


Na een heerlijk kopje koffie op het terras hebben we de hele markt gezien, straatje in en straatje uit. Heel veel dingen op de markt zie je overal, maar sommige dingen vind je alleen in Guardamar.


Na de markt zijn we naar de zee gelopen en hebben we een lekker broodje gegeten. Mien moat was er niet bij, ten eerste vind hij lopen niks en ten tweede gaat hij op woensdag fietsen met een groep leeftijdsgenoten, maar daarover volgende keer meer.


Weer terug op de camping heb ik mijn voetjes maar vrij gelaten uit de bergschoenen, was toch wel wat warm. Maar gelopen hebben we.
Na het uitzweten nog even naar het zwembad om af te koelen en daarna nog even in de sauna geweest om weer op te warmen.
Nu is het kaarsje uit en blijf ik de rest van de dag op mijn stoel.
Voor diegene die willen reageren, dat kan zonder een account aan te maken, gebruik dan het knopje anoniem, schrijf dan wel even wie je bent in het berichtje, met je naam of een omschrijving zodat wij kunnen zien wie het is.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Eerst in de middle of nowwhere in Nederland, hierna in de middle of nowwhere in Frankrijk. Jullie zijn wel erg dol op visite. Nou zet de vin en pain maar klaar, wij komen.
En niet te veel bewegen, straks moet ik ook verplicht meedoen. xxx

Smitsky zei

Hmm, lijkt me ook nog wel wat dat Nordic gewalk... Aansluitend dat terrasje dan he?

Zustertjen zei

Och meid straks ben je maatje 36, dat kan niet hoor,

Maarre Smitsky, Nordic Walking had ik toch al eens voorgesteld duss... wanneer beginnen we?