woensdag 18 juni 2008

Het is begonnen


Het is begonnen, het opruimen, afbreken en schoonmaken van ons "winterverblijf". Mien moat is lekker aan het fietsen en heeft mij de supervisie gegeven over het begin van het einde. Het moet eerst een gigantische rotzooi worden, voordat het een beetje opknapt. We hebben van onze vrienden hier een bijna complete badkamer gekregen voor in het nieuwe stulpje in Frankrijk, dus dat moet ook allemaal een beetje veilig vervoerbaar zijn met de auto. Dus met bubbeltjesplastic(leuk scrabblewoord) en schuimplastic alles ingepakt, en alvast 2 kastjes leeggeruimd en schoongemaakt. Maar waar vind je de ruimte om het weg te zetten voor het naar de opslag kan. Ik denk dat wij ook maar een appartement moeten kopen, dan hoef je alleen de vuilniszak leeg te maken als je gaat. (grapje) Nee, dit is niet mijn meest favouriete tijd van het jaar. Al moet ik zeggen dat het toch wel begint te kriebelen. Lekker weer eens de familie en vrienden zien. Ik ga nu met een boekje in de schaduw, het wordt te heet om nog te ruimen, morgen weer een dag. Lekker onder de boom, waar het nu op dit moment 31 graden is. Ik ben blij dat ik de ventilator nog niet heb ingepakt.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed om te lezen "dat het een beetje gaat kriebelen" ik vind het ook fijn dat jullie weer ff naar Nederland komen. Geniet nog maar lekker van de hoge temperatuur, hier is een jassie weer dagelijkse kleding. xxx Annemiek.

Anoniem zei

Nou kind, kom maar lekker uithuilen in Noordwijk en natuurlijk weer een beetje op temperatuur komen. "31 graden" daar is de mens toch niet voor gemaakt? xxx

Smitsky zei

Het regent hier.....

Zustertjen zei

het kriebelt bij ons ook hoor!