zondag 22 juni 2008

Het begint op te schieten


Zo, de laatste loodjes wegen het zwaarst, dus vanmorgen op tijd begonnen met het schoonmaken van de flappen van de tent. Mien moat is voor de laatste keer zijn kilometertjes aan het wegtrappen en ik was zielig. Ik mocht alvast de onderkanten gaan poetsen. Een heel karwei, al het vuil van 10 maanden zit tegen die krengen aan geplakt. Maar gewapend met twee emmers, 1 met sop en 1 met schoon water is het allemaal gelukt. Het hangt nu lekker te drogen en als mien moat terug komt, hoeven we alleen de ramen nog met papier af te dekken (dat voorkomt plakken en is niet zo bewerkelijk als talkpoeder) en op te vouwen. De delen kunnen er afzonderlijk uit, dus een fluitje van een paar cent (inflatie) De rest van de middag hoeft er dan niets meer. Om 6 uur gaan we nog maar een keer uit eten met onze vrienden. De keuken is tenslotte ook al afgebroken.Dat is een goed excuus. In de caravan kunnen we natuurlijk ook koken, maar met deze temperaturen (35 graden) is dat geen pretje.Morgen gaat dan de tent er helemaal af en hebben we alleen de parasol nog voor schaduw. Daar moet ik nu nog even niet aan denken. Het beetje energie dat je hebt is dan zo weg.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben je van plan in Nederland ook zo trouw je blog bij te houden? Ik vind het wel leuk om te lezen!
Groetjes, Erik

Smitsky zei

Ik hoop het wel dat ze in Nederland blijft loggen! Kan het niet meer missen...

Zustertjen zei

Dito

Anoniem zei

Ik sluit me graag aan bij voorgaanden!!! Het begint bijna op een leuk boek te lijken daar krijg je ook niet gauw genoeg van. Genietze nog ff, xxxx Annemiek.