woensdag 11 juni 2008

EK voetbal, ik dacht het niet


Nu de voetbalgekte weer toeslaat, moet je als vrouw en voetbalhater, toch iets anders verzinnen. Aan de mannen heb je niets, die zijn van 6 tot een uur of 11 helemaal in de ban van dat ronde ding, genaamd bal.
Mijn vriendin en ik hebben besloten om de avonden te vullen met Skipbo, een kaartspelletje, waarbij je tijdens het spel gewoon kunt praten en roddelen en ook tussendoor nog naar de eventuele herhaling van een doelpunt kunt kijken.
Het is ook niet te voorspellen wie gaat winnen en eerlijk gezegd is dat ook niet belangrijk. Wel gezellig en als je tot 12 kunt tellen kun je het al spelen, Nou dat kunnen zelfs wij.
Vorig seizoen hebben we een spel versleten en als het zo doorgaat, gaat er dit seizoen ook wel weer een spel door, alhoewel vriendin gaat volgende week verhuizen, dus zeker weten doe ik het niet.

3 opmerkingen:

Zustertjen zei

Lijkt wel een spel voor slechtzienden. ben benieuwd hoe het werkt. Doet me denken aan Scrabble in Norway.

sunseekers zei

Nee, daar moesten we nog bij nadenken, al had dat weinig zin als jouw hubbie meedeed. Ik verdenk hem er nog steeds van dat hij de meeste woorden verzon.

Smitsky zei

Dat spelletje lijkt mij ook wel wat. Hoef er de bril niet bij op en wat nog veel belangrijker is, het roddelen kan dus zonder problemen doorgaan.