zaterdag 21 juni 2008

We hebben gewonnen.

Je geloofd je oren niet, als je gebeld wordt met de vraag of je wel een weekje wil komen logeren. Ja dus, we gaan een weekje in een groot huis in Noordwijk verblijven. Het staat op een steenworp afstand van het strand en de zee. En zeg nou eerlijk, als je op een steenworp afstand bent geboren en getogen, het grootste gedeelte van de familie daar nog steeds woont, wil je dat dus heel graag. Het lijkt wel of we een prijs hebben gewonnen in de postcode loterij. Het is zeker niet zo commercieel als het filmpje, maar het meeste wat ze laten zien hebben ze in ons vakantiehuis ook. Oke, geen zwembad, maar wel een ligbad. Wel een terras, maar geen bediening, de bediening gaat voor twee weken op vakantie naar Thailand, We zijn dus gewoon eigen baas. Zelfs een auto staat voor de deur, ik zie mezelf al gezellig een bakkie gaan doen bij mijn moedertje, misschien wil ze zelfs wel een dagje op visite komen in ons tijdelijke huis. De enige tegenprestatie is, dat wij op Snoes (poes) en Macho (hondje) passen.Ohohh ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Eerst nog maar even de laatste rommel hier wegruimen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hotel V...... was het best bewaarde geheim van Noordwijk. Bedankt Jose xxx

Smitsky zei

Klinkt wel heeeeeeeeel goed! gefeliciteerd!

sunseekers zei

@Ja, het is goed toeven daar, kan jij het filmpje zien???? wij niet

Smitsky zei

Ja, ik kan het filmpje wel zien. Zie je helemaal niets dan?

Zustertjen zei

Lekker genieten. Helemaal goed!
Enne na half augustus lekker nog een dagje met die 2 zussen op pad!!!!

sunseekers zei

@ het is echt heel speciaal, zo zie ik hem en zo weer niet. Er is geen peil op te trekken. Ik denk dat het mijn Pa is, nu niet op zijn wolk, maar in dat hotel in Noordwijk, hahahahaha